هادی ساعی: فرهاد مجیدی در رفتار و کردار همیشه الگو بوده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 23965
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
هادی ساعی، دارنده مدال طلای المپیک و عضو شورای شهر تهران در پیامی آورده است: من طرفدار تیم ملی هستم و تعصب رنگی ندارم. اما عده‌ای از بازیکنان و ورزشکاران هستند که به دلایل مختلفی همواره اسطوره بودند و متعلق به یک ملت و سرزمین می‌شوند و بعضا نماد موفقیت، تعصب و پهلوانی در کنار قهرمانی برای یک کشور هستند. مانند زنده‌یاد تختی و یا مرحوم ناصر حجازی و علی دایی.به نظرم دلایل مشخصی در اسطوره و چهره محبوب شدن در نزد مردم وجود دارد که باید علاوه بر کیفیت فنی و قهرمانی به مسائل شخصی و فکری و رفتاری ورزشکار اشاره کرد.
فرهاد مجیدی علاوه بر داشتن کیفیت خوب فنی و یکنواختی خوب در بازی‌هایش همواره جزو فوتبالیست‌های باکلاس و محبوب بوده است و قطعا این محبوبیت را ذره ذره و با حفظ و رعایت بسیاری از مسائل به وجود آورده است که این امر باید سرلوحه ورزشکاران جوان باشد.
بنابراین صرف داشتن چهره و تیپ خوب ورزشکاری محبوب نمی‌شود و فرهاد مجیدی در رفتار و کردار همیشه الگو بوده است. جدایی و پایان نسل طلایی و دوست‌داشتنی فوتبال ایران برای فوتبالدوستان بسیار تلخ است و از همه مهم‌تر، هشدار برانگیزتر و تلخ‌تر این که به نظر می‌رسد جانشین و جایگزین خوبی برای نسل فرهادها نداریم.
علی دایی، کریم باقری، وحید هاشمیان، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی نیز از این نسل هستند و تک ستاره‌هایی بودند و هستند که خود به تنهایی تماشاگران پرشماری را به ورزشگاه می‌آوردند. باید از این پس بیشتر به فکر امثال فرهاد باشیم و آنها را فراموش نکنیم و پیوند خوبی بین آنها و نسل جدید ایجاد کنیم. چراکه امثال او خیلی نیستند و او محبوبیتش را با احترام در نزد مردم کسب کرده است.به نظرم سوز و غربت در مدل جدایی و خداحافظی فرهاد هم ما را بیشتر به یاد او می‌اندازد. چرا که حضور صدهزار نفر و یا کمتر خیلی فرقی در خداحافظی ندارد. مهم بعد از آن است که آنها را فراموش نکنیم. امیدوارم با گذراندن دوره‌های لازم و به کارگیری شخصیت محبوبش شاهد حضور او در عرصه مربیگری و مدیریت ورزشی باشیم.
 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : جمعه 10 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');